1. Zidentyfikuj swoją grupę odbiorców
Nie ślij swoich ofert i pomocy do każdego jak leci. Wybierz tę niszę, grupę odbiorców, w których czujesz się dobrze. Na początku drogi możesz nie wiedzieć, więc próbuj i działaj i ukierunkowuj się.
2. Niech Twoja oferta będzie prosta i napisana zrozumiałym językiem
Niech Twój klient się nie domyśla, podaj mu na tacy rozwiązanie. Nie bombarduj go ilością technicznych informacji. Te zostaw sobie – jemu przekaż rozwiązanie jego problemu.
3. Oferuj prawdziwą wartość
Jeśli chcesz zarabiać dużo – oferuj dużą wartość. Skup się na budowaniu jakości, obsługi klienta, szybkim odpowiadaniu, oddzwanianiu. 4. Zrób klientowi DOBRZE! Poproś o opinię
Klienta, którego dobrze obsłużyłeś/obsłużyłaś – poproś o wystawienie opinii. To buduje Social Proof i następnych klientów będzie Ci łapać prościej. Startując z projektem dla klienta, nie zaczynaj dopóki nie będziesz miał wszystkich informacji, które pozwolą Ci wykorzystać 100% potencjału z jego wizerunku. Każdy wizerunek, każda usługa ma swój indywidualny cel i problemy do rozwiązania. PAMIĘTAJ – ROZWIĄZUJ PROBLEMY, NIE RÓB USŁUG.